čtvrtek 20. června 2013

Co dál ?

Nazdar kolegové a kamarádi ! Je to už 40 dní, kdy jsem stopnul po nevalných výsledcích můj live trading. Počítal jsem s tím, že mě jako obvykle časem  napadne, co jak vylepšit, jak dál postoupit. Nechtěl jsem se do toho nutit. Čekal jsem na inspiraci, ale hlavně na to, až mě zase chytne chuť do dalšího tradingu. A mezitím jsem si užíval ten luxus "volného" času po odpoledních, kdy jsem neseděl u grafů. Něco jsem vyplnil prací, ale hlavně jsem se věnoval sobě a rodině. Ve stopách osobnostního rozvoje, kterému se stále hodně věnuji, jsem si užíval každého dne. A docela se začaly dít i věci :) To ale nechci tady, na blogu o tradingu, rozebírat.
Pokud se tradingu týče, chuť ani nápady do osobního intraday tradingu nepřicházely. Ale nejcennější komodita. tedy čas, si mě podmanil. Zároveň se mě stále držela původní myšlenka, a to stát se finančně nezávislý na mé dosavadní práci, a mít peníze na trochu toho cestování a pod. Poté se zrodila myšlenka investovat můj účet, a ještě další peníze pomocí AOS. Už jsem si začal připravovat půdu. Ale, nakonec to dopadlo úplně jinak. Přišla ke mně příležitost - možnost investovat do zcela jiného bussinesu, kterému bych se mohl částečně věnovat při mé dosavadní práci s vidinou podstatně vyššího zisku než např.při AOS. A vzhledem i k dalším okolnostem, jsem tuto výzvu přijal.
Takže ve finále ruším svůj obchodní účet u brokera, a peníze budu investovat do podnikání. Nicméně, na trading jsem nezanevřel. Naopak, těším se, že za pár měsíců nebo spíše nějaký rok ( kdo ví ) se k němu vrátím a s klidnější hlavou. Rozložím investice a hlavně si budu užívat každé chvíle života, ať je jakýkoliv.
Tímto vám chci VŠEM poděkovat za podporu, myšlenky a inspiraci, které jste mě kdy věnovali Přeji vám, aby se vám plnili vaše sny a cíle, a aby jste byli šťastní a spokojení.


2 komentáře:

  1. Yendo, drzim palce!!! Mej se krasne, uzivej cas s rodinou, to je to nej, co nikde na burze nekoupis!

    OdpovědětVymazat
  2. Geleneky, díky za přání. Za svým cílem jdu pořád, jen to zkusím jinak. Ať se daří i Tobě včetně celé rodinky.

    OdpovědětVymazat